Lauantaijuttuja

20.14


Minun omat pienet pööpötit siinä niin ihanasti. Tänään juhlittiin serkkupojan synttäreitä mummolassa ja syötiin papan tekemää sikahyvää kakkua. Piippiksellä kuvassa yllään uudet vaatteet jotka tilasin Miikkareilta, vaikka lupasin että vähään aikaan en moiseen törsää vaan ostan lastenvaatteet Fb:n kirpputorilta. Siistiä ja halpaa tavaraa on sielläkin nimittäin tarjolla vaikka kuinka paljon. 
No, nuo vaatteet menee sitten vähän ajan päästä veikallekkin sillä ovat mun mielestä ihan sopivan väriset sekä tytsylle että poitsulle.

Äiti pähkäilee tällähetkellä aika ison kysymyksen parissa nimittäin saatiin kuulla, että meidän Pirpanalle olisi paikka erään mallitoimiston lapsimainoskasvojen seurassa. Jos kyseessä olisi mun poikani, mä todennäköisesti skippaisin tämän jutun mutta nyt olen vähän eri linjoilla kun tämä asia koskee Piippistä. Mä vanhempana vaan niiiin mielelläni näkisin mediassa paljon enemmän ihanaa erityisyyttä vaikkakin onneksi nyt ollaan jo menty kovaa vauhtia parempaan suuntaan mitä näihin asioihin tulee. Ja olen kyllä tosi onnellinen että meille tällainen mahdollisuus on annettu. 

Mietimme viikonlopun yli mutta kyllähän tämä kutkuttavan ihana ajatus on..

Laiton meidän pihalle kynttilöitä ja puutarhalyhtyjä. Ovat ihan mielettömän kauniita ja suunnittelin meneväni kohta hetkeksi ihan vaan istuskelemaan ulos ja fiilistelemään syksyä. 


You Might Also Like

7 kommenttia

  1. noi vaatteet on ihanii siis me&i:n. ite olin kans viimekuussa niiden kutsuilla, ja menee muuten noi vaatteet kuulemma pidemmänkin aikaa päälle. ja niistä voi saada ihan älyttömän hyvän hinnan ku ne muu joskus. mitäs joku oli ostanu jonku peiton yli 200 eurol. -käytetyn. :)

    VastaaPoista
  2. Ihanan retrot noi vaatteet!! Mäkin olen menossa ens kuussa me&i-vaatekutsuille; jospa löytäis siskon pojanpojalle ja itsellekin jotain.

    VastaaPoista
  3. Jos vaan suinkin koet sen teidän pirtaan sopivaksi, niin minä kyllä ainakin toivoisin kovasti, että Pirpana alkaisi uurtaa uraa Down-lapsimallina! Mua harmittaa aivan älyttömän paljon, että niin kovin harvoin näkee minkäänlaisia erityislapsia, tai erityisihmisiä sen puoleen, mainoksissa tai mediassa ylipäätään. Ja Piippis ainakin tuntuu nauttivan kuvaamisesta, joten senkään puoleen ei varmaan haittaisi. :)

    Onhan siinä sitten se puoli, että miten se vaikuttaa lapseen ja tuleeko liian raskasta ja niin päin pois. Mutta jotenkin musta tuntuu, että nämä meidän D-heimon edustajat joskus tuntuu ottavan asioista vähemmän paineita kuin normikromosomistoiset kanssasisarensa ja -veljensä. :)

    VastaaPoista
  4. Juu minä kyllä tykkään noista Me&i:n vaatteista paljon. Vaikkakin vähän maksavat niin ovat kyllä laadukkaitakin!

    Ja Moon Mamma, oli kiva kuulla vertaisen mielipide tästä aiheesta, kiitos! :)

    VastaaPoista
  5. Mitä päätit Pirpanan malliuran suhteen? :)

    VastaaPoista

Suosituimmat

Facebook