Rannalla pussailemassa

20.12



Löydettiin myös ihania kesäisiä herkkuja kotiinviemisiksi. 

Kaiken tämän kivan lisäksi, mummi sekä pappa kävivät tänään mun ja lasten iltaa piristämässä. Pelastuspartio Bernard ja Bianca sanoisin jopa. Pistettiin tohinaksi ja siivoiltiin. Tai no tarkalleen sanottuna työnjako oli seuraava : Minä siivosin lastenvaatekaapit, mummi siivosi lähestulkoon kaiken muun ja pappa leikkasi nurtsin. Siinä sivussa kaikki katsottiin vauvoja vielä. 

Nyt nautin. Koti kiiltää taas hetken ja kaapeissa on tilaa uusille vaatteille ;) Mulla on ihan hirveä määrä pientä vauvanvaatetta, sekä tytölle että pojalle ja nyt täytyisi vaan ottaa vielä itseään niskasta kiinni, varata kirppispöytä ja aloittaa hinnottelu. 

Vai pitäisköhän niitä kuitenkin vielä laittaa talteen..?! Jos sittenkin haluan vielä joskus sen iltatähden joukonjatkeeksi? ;) Harmi vaan, että se tähtönen pitäisi myös synnyttää ja siihen mä en todellakaan ole valmis nyt, enkä tuskin enää koskaan muutenkaan. Olen siihen hommaan huonosti rakennettu.

Mahtavaa viikonloppua kaikille! Toivoo Pikku Myy ja äiti




You Might Also Like

0 kommenttia

Suosituimmat

Facebook