Raudanluja jengi

20.54

Ihana rakkausviikonloppu takana! Vietimme ystäväpariskunnan hääjuhlaa Suomenlinnassa lauantaina ja kemut venähtivät (ylläriylläri) pikkutunneille asti. Juhlista saimme PikkuW:lle kotiinviemisiksi 177 cm korkean helium Star Wars-ilmapallon ja sitä otusta voi ihailla instagramin puolella (agu47).

"Äiti, minä näen kodinhoitohuoneessa Stormtrooperin!", huudahti poika aamulla hämmästyneen onnellisena.

Vaaleanpunaiset tunnelmat jatkuivat meillä kotona vielä sunnuntainakin, kun vietimme H:n kanssa kuudetta hääpäiväämme. Juhlapäivinä pukeuduttiin tietysti Anne-Mari Pahkalan Halo-malliston silkkiin. Minä tunikan muodossa ja H taasen kruunasi komean olemuksensa kaulavaatteella sekä taskuliinalla.

20160827_125900

Kuudessa vuodessa ollaan tarvottu tuon rakkaan miehen kanssa aikamoinen matka. Yhdessä olemme saaneet aikaiseksi kauniita asioita ja niistä asioista olen jokapäivä kiitollinen. Jos joku olisi avioliittomme alkutaipaleella mulle kertonut, että kuuden vuoden päästä meillä on kolme ihanaa lasta ja omakotitalo, en olisi uskonut. Toki kontollamme on myös asuntolaina ja välillä kovin hektinen sekä väsyttäväkin lapsiperhearki, mutta sen kyllä kestää niin kauan kun rakkautta riittää. Ja hyvinhän sitä näyttäisi riittävän ;) Se mitä multa puuttuu, tuntuu pieneltä seikalta kun katson kolmea pientä rakasta. Ja sitä yhtä isompaa.

Uskon, että seuraavat kuusi vuotta tuo mulle sen puuttuvankin. Työpaikan. Mahdollisesti ihan oikean ammatinkin. Siihen on helppo uskoa kaiken tämän jälkeen. Ja sitäpaitsi, onhan mulla tämä blogi, josta on kasvanut mulle harrastustakin suurempi asia. Osa-aikainen työ – sangen mukava sellainen.

Meidän perheen on hyvä tässä ja nyt. Metsän sekä peltojen läheisyydessä. Toisinaan ikävöin kaupunkiin, mutta tässä elämäntilanteessa se ei olisi mulle hyvä asia. Olisin vieläkin rauhattomampi, kuin mitä olen nykyään harmaan päivän sattuessa kohdalle. Ja mikä tärkeintä, täällä me olemme lähellä kummankin perhettä. Omat sekä H:n vanhemmat, sisko ja veljet ovat lähellä. Se on super tärkeää.

Eilen oli todella hyvä syy hakea pizzat koko jengille, poksauttaa pullo kuohuvaa illalla lasten mentyä nukkumaan ja katsoa kiitollisena hetkenaikaa taaksepäin. Mun on tosi hyvä olla tuon miehen kanssa jota isosti rakastan. Odotan innolla tulevia vuosia ja sitä, mitä ne tuovat tullessaan.

Postaus oli sokeria, mutta Wikipedian mukaan niin on kuudes hääpäiväkin. Sokeria tai rautaa. Molempi parempi.

You Might Also Like

0 kommenttia

Suosituimmat

Facebook