Kiitos MHL

12.19

Onpas helpottunut olo! Syy kivaan fiilikseen löytyy tämän linkin takaa.

Suoriuduin ennakko-odotuksistani huolimatta suht hyvin eilisestä Marja Hintikka Live-lähetyksestä, ja nyt voinkin tyytyväisenä hengähtää sekä aloitella joulun valmistelun.

Vaikka olenkin nyt viikon jänskännyt täällä kotona saapuvan koitoksen vuoksi, oli se yksi mun elämäni upeimmista! En muistanutkaan, miten hienolta tuntuu voittaa itsensä ja pelkonsa. Kaikista eniten pelkäsin sitä, että "jäädyn" totaalisesti enkä saa sanaa suustani. Rento tunnelma takahuoneessa sai mut kuitenkin onnellisen vapautuneeseen tilaan ja olin rauhallinen vielä siinäkin vaiheessa, kun mulle tultiin sanomaan että "kuuden minuutin päästä sut otetaan mukaan keskusteluun".



Valitettavasti kuvien räpsiminen jäi vähäiseksi, mutta illan tunnelma jää varmasti mun muistoihini hamaan loppuun asti. 

Lapsetkin muuten olivat aamulla kovasti innoissaan, kun äiti näkyi telkkarissa. Pukkiosuudet kelasin suosiolla nopeasti ohi, mutta Stigin jouluralli taasen jäi soimaan iloisesti koko jengin päähän. 

"Piparia piparia" laulelee Piippis tasaisin väliajoin. 


Ja loppuun tietysti vielä the fanikuva. Mun kauniit tsempparit lähtivät H:n lisäksi myös mukaan lähetykseen. Heidän läsnäolollansa oli suuri merkitys. 

Kiitos Yle ja Marja Hintikka Liven jengi, että sain kunnian osallistua ohjelman tekoon muutamaankin otteeseen. Se oli mulle paljon.

Olen onnellinen. Nyt saa joulu hiipiä meidän kotiin..


You Might Also Like

3 kommenttia

  1. Kiitos Agu sulle ja koko teidän jengille! Mahtavaa kun olit meidän ihan ekassa lähetyksessä ja vikassa, sekä mukana koko matkan!
    Gitte

    VastaaPoista

Suosituimmat

Facebook