#profiilikuvahaaste

20.46

Tyylilleni uskollisena julkaisen vähän jälkijunassa panokseni Mamma rimpuilee-blogin profiilikuvahaasteeseen.

Aluksi ajattelin, että ei mulla ole tämän haasteen tiimoilta oikein annettavaa teille lukijoille, mutta sitten kun ryhdyin kymmenenvuotisen Facebook-historiani profiilikuvia katsomaan niin ajattelin, että jos nämä kuvat nostattavat mussa itsessäni tällaisia tunnekuohuja pintaan, ovat ne julkaisukelpoisia blogissakin. 

Aloitellaan siis ensimmäisistä vuosista. 


Voehan itkuntirahdus ja naurunpyrähdys! Kellertävän vaaleat Clip-onit ja Gardan auringossa kärtsännyt iho. Rakastunut ja onnellinen. 

Samoissa masunpohjaa kutittavissa tunnelmissa myös seuraavassa kuvassa, joka on otettu mun ensimmäisestä vuokra-asunnostani Sturenkadulla ja jossa ehdin puoli vuotta asua yksin - kunnes tuo pitkätukkainen komistus saapui sekottamaan mun sinkkuelämääni totaalisesti. 


Tää seuraava syysneito onkin sitten jo ensimmäisessä yhteisessä kodissamme ikuistettu. Tuo villapaita on edelleen yksi mun suosikeistani.


Voih. Tämä on niin tärkeä mulle. Mun rakas setäni tykkäsi kuvata mua kovasti kun olin pieni, ja tämä on mielestäni yksi parhaimmista. Terveisiä setä H tähtösiin, olet ajatuksissa paljon! <3


Sori kuvien huono laatu, mutta tää oli vaan pakko laittaa. Viimeiset hetket Ilosaaressa ennen...


...tätä. 


Ja seuraavassa sitten jo kannetaan ensimmäistä Baby Björnissä. Voi kunpa tuolloin olisin jo tietänyt mitä elämä tullessaan tuo! Kaksi seuraavaakin ipanaa, onnellisen sekä tavallisen arjen ja sen, että tuosta polusta tulee meidän omakotitaloomme johtava kotipolku. 


Ja taas vaihtui väri hiuksissa..

Ystäväni Emma maskeerasi mut syntymäpäivänä tatuointimessuilla. Tää on vaan niin hieno, että pakko oli tännekin vielä laittaa!


 Ja sitten lyheni hiukset kesäksi (vitsi tää on super kiva vaikka itse sanonkin!). Ja vaaleni. Taas.


 Sellaisia minulla.  Paljon muutakin kuin vaan selfieitä, joita alunperin ajattelin siellä pelkästään olevan. Tässä nyt vielä yksi viimeisimmistä, jottei jäisi selfievajareita kenellekään. Huonolaatuisia kuvia, mutta se tässä postauksessa suotakoon!

  
 Kiitos kivasta haasteesta Mamma rimpuilee! Tää oli juurikin sopivan kevyt aihe tähän sateiseen tiistai-iltaan :) 


You Might Also Like

0 kommenttia

Suosituimmat

Facebook